Bild på efter städningen plus ett litet tips angå städning.


Jag skrev ju inte ett föregånde inlägg att jag ska ta i tu med en hel del.. Men det vart gjort bara en, två saker. Man orkar ju förstås inte ta allt på samma dag. Då är mitt tips att man tar lite varje dag! Tvätta och sortera upp/bort/undan saker en dag. Nästa dag kan det blir soppning eller damsugning. Dagen därpå lite torkning av fönsterbrädor och moppning av golv.. Ungefär så har jag delat upp min städning denna vecka. Det har nämlingen blivit en hel del att göra efter att ha varit bort och efter jul och så där ;P

Lycka till med eran städning, gör den till något roligt. Sätt på musik och njut riktigt efteråt av kanske väldoftande tvätt och rena golv :)

Här kommer en bild hur det ser ut nu ikväll efter dessa städ dagar! Bak soffan stod det förut ett skriv bord och samlade damm tillsammans med en riktigt snuskig matta.. Matten är slängd och golvet så gott som klart. Rent och fint! Bilden under är ju en "mitt i veckan höjare" ;D Kram!



Vardags rummet efter städningen.



Inbakad kebab pizza mums på "lill-lördan".

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0