Den bästa kattsanden (tips:)



Den här kattsanden på bilden, Katty kompakt kattströ, är den bästa kattsanden jag har prövat. Har hunnit provat ganska många sorter och den här är absolut den bästa. Den finns på maxi ica och kostade runt 60 kr. Det är den värd för att den tar bort mycket lukt, den är som strand-sand så det går fort att rensa.. Liksom den tunna sanden slirar lätt genom spaden. Sanden har bra uppsugningsförmåga också. Jag säger nu kort och gott tummen upp! ;)

Efter att ha prövat den första gången tänkte jag handla på två paket, när vi åkte dit igen, men då var alla paketen slut förutom ett. Tydlingen fler som har upptäckt att det är bra.. 



♥ Sussen vart nyfiken vad jag gjorde, när jag fotade :)


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0