Helgen i bilder!


Fredag:
Film med vänner och min kära. Tycker att hey baberiba har väldigt roliga stunder som man kan skratta åt i evigheter.. Hihi ;) Sjuk humor, det gillar jag. Filmen bredvid har jag sett förut och köpte den bara för att jag tycker att den är värd att se igen, hihi.



Lördag: Blev det bowling med några vänner. Fick av ovanligheten bara en strike precis när det var "klart".. Hihi :D Bowlade från från 18.00 och fram till att melodifestivalen började. En del var verklingen jätte bra så som Sibel och en annan som sjöng sov gott /god natt undrade jag vad han/hon gjorde i melodifestivalen att göra ? xD



Söndag: Hälsade på morsan och syrran. Prinsen på bilden är en väldigt smart katt vill jag lova.. Han kan öppna dörrar, följa med på promenad, gå som en hund i koppel *fnizz* ;) och en massa annat! Han vet också när man behöver tröst, smartare katt får man la leta efter. <3


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0