Mitt horoskop stämde till 100 %


Läste mitt horoskop någon tidning och mitt horoskop stämde verklingen till 100 % !!

Så här stod det:

Tvillningarna

Pengar: Du kommer äntlingen att få till skott och tar tag i en viss planering.
- Jo, det stämmer! Jag har fått jobb och då blir det ju till skott. Planeringen är att jag har pratat om att spara till en massa; pass, körkort och resa.

Kärlek: Någon drar i dig och du har svårt att säga nej. Precis så känns det..

Arbete: Du längtar efter omväxling och ser också till att få det. Stämmer bra det! Eftersom jag har fått jobb så är ju det omväxling mot att bara plugga.. Har faktiskt också sett till att jag verklingen skulle få jobb och det fick jag ju. 

Blev glad när det stämde så bra. Dem korta raderna sa så mycket, men ändå så kort.

Har det hänt er någon gång att det stämmer till 100 % ??



"Tecken" för stjärntecken."

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0