Kolla vad som kom med posten den här fredagen!!


En massa presentkort! Har samlat poäng på olika sidor och nu skulle det var förträffligt att shoppa lite!! Så från gratisbio växlade jag in mina poäng till ett presentkort som man kan handla för hos dem kändaste butikskedjorna, tex hm, ica, skopunkten, mc, bianco osv!

På gratismakeupen växlade jag in mina poäng till ett presentkort på 250 kr på hm. =) (fast det gåt också att växla in på kicks och åhlens)

På pointshop växlade jag in till ett presentkort också på hm, men för 100 kronor. (Man kan växla in mot många olika presentkort och saker, alltifrån godis till parfym osv.)

 

Om ni vill bli medlem på någon av sidorna så är det gratis och man kan enkelt samla poäng och växla hem bl.a presentkort!

Registrera dig på länken:

http://gratisbio.se/?RecruiterID=45449

eller på



eller varför inte

PointShop.se

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0