Min favorit sida!



Här kommer ett hett tips om en sida, där man enkelt kan samla poäng på, för att sedan växla in poängen mot presentkort eller bio! Sidan är gratis, man kan samla poäng gratis och det kostar inget att få tex presentkorten hem-skickade. Jag har nyligen bestält hem 50 kronor, som jag själv kan bestämma vart jag vill handla för dem med. Man kan tex med presentkorten handla på hm, lindex, ica, boby-shop, siba, ja ni vet dem vanligaste butikerna..

Håll i er för här kommer sidans adress (går att klicka på den för att komma till sidan): www.gratisbio.se Älskar den sidan! Du får dessutom 50 poäng vid registrering, också 25 poäng till om du skriver mig som värvare, dvs:   YahereIcome

Om ni ex registrerat er och skrivit mig som värvare och ni har fått 75 poäng, då är det väldigt nära 200 poäng, som innebär presentkort!

Lycka till!


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0