Naglarna starkare och blivit längre!


Mina naglar har blivit starkare av nagellacket jag nu kört med ett tag.. Känns skönt! :) Tog bort det gamla påmålade och filade till dem, så jag inte ska bli frestad att bita av dem :D Hehe.. Sedan satte jag på nytt lack, snyggt och dessutom har det blivit en liten längd skillnad!

Fast är inte specielt van med att, för mig, just ha lite längre eller långa naglar. Jag river mig själv ibland (minns från förut när jag också sparat ett lite tag..) och det samlas mycket skit under när man börjar få längre, urs.. Så det är en viss skillnad, men hoppas att jag kan försöka i alla fall sluta helt att bita på naglarna. Whis me luck ;) Kram!

 

Lacket från Ullared.

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0