Helgens planer för Midsommarfirande.

Midsommarhelgens planer är att vänta besök redan ikväll och i morgon åka en tripp till Gekås i ullared och sedan efter det fredag kväll och lördag fira midsommar. På Gekås har dem ju billiga chips med mera, så det måste man ju handla på sig. Lagret jag köpte sist är redan slut! Räcka ut tungan hihi! :)

 

Jag har möblerat om lite samt städat för att gästerna/vännerna ska trivas, också vi så klart. Har förlängt bordet, ställt ut en säng i vardagsrummet, samt bäddat soffan.. Undrar vart katterna kommer att lägga sig och sova i natt?  Glad Dem brukar ju jämt antingen ligga hos mig och min sambo, men oftast i vardagsrummet på soffan.. Spännade.

 

Aja, nu ska jag fortsätta att pyssla ihop små enkla lösningar hemma, samt hoppa in i duschen. Vi hörs! Kram!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

älska ullared :) sånt härligt ställe! fin blogg

2010-06-24 @ 18:02:28
URL: http://pillpills.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0