Tvättade kycklingen min! (söta bilder)



Min Sigge vill inte vara med på kort, han är fullt upptagen med att putsa sig efter duschen jag gav honom. Jag tycker han påminner om en kyckling på den första bilden, hihi ;)

Anledningen till att jag duchade / badade honom var för att han var skitig (har behövts länge) och för att han förstörde lite utav min blomma.. :P Det gav mig energi till att ducha en bång-styrig Sigge..

Vad grymt det låter, men ibland behöver man lite energi för att kunna duscha en katt som inte vill. Efteråt blev han iaf nöjd och var glad på mig till kvällen.



Värsta kyckling pälsen .. ;)



Busy busy..

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0