Vågade inte uppdatera i natt pga..

.. att det åskade och blixtrade nästan klockan halv 4 på natten. Jag hann precis hem och sätta mig med ett äpple och så började det åska och blixtra ute.. Jag är skit skraj för blixt och åska så tack och lov att jag hann hem! Fast jag tycker det är läskigt när det åskar så jag vågar inte göra något.. Stänger av allt förutom en lampa.. Hur reagerar ni på blixt och åska? Har aldrig varit med om att det åskat på vintern..

Ett annorlunda äpple med coolt mönster.. 

Ser ut som ett öga och sedan massa ögonfransar ut från det typ Kyss


Kommentarer
Postat av: sanna

Ett äpple med ögon, creepy! Ha ha!

2010-03-27 @ 21:44:38
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0