Wake up in the morning..


..try my new facewash! Tycker min gammla är lite för mild just nu när jag fått en och en annan finne, så då har jag fått för mig att pröva nåt lite starkare. Jag tror i alla fall att den är det, den här, nivea ansikts rengörningen, med lite skrubbkorn i..

Den här morgonen startade tidigt av dem skäl att tvätta kläder och handdukar. Det ska bli skönt när det snart är torkat i tvättstugan, får då tänkte jag hoppa in i duschen och prova bl.a den här ansiktsrengörningen och sedan torka mig nytvättade handdukar, det är ju för soft!

Beställde föresten förut Britney Spears midnight fantasy, den luktar gott den! :)


Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0