Lite fredagsshopping..



På ica kvantum så hittade jag två små, söta krukor för bara tjugo kr styck. Blommorna i kostade också bara en tjuga styck. Det trodde jag inte om ica ;)
Sen hittade jag röda ljus på lidl, där jag också köpte kryddor och bröd vi nyss åt.
Inne på Rusta hitta jag en go parfym som heter La Rive, underbara happy time från nivea och älsklingen ville ha en ficklampa ;D hehe.

Det blev att man var ganska länga inne på Rusta, dem hade en massagestol man kunde prova, där satt jag ett tag. Har haft ont i ruggen nu i några dagar. Det blev faktiskt bättre och man kände verklingen sig så där sövande avslappnad efter - jätte skön ju! Men nu när jag kom hem kom lite ont i ryggen tillbaka :P Aja, hoppas det ger sig.
Ha en fortsatt trevlig Fredag och Helg! :) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina saker du köpte :)



sv: tack! :)

2010-11-13 @ 08:58:24
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Nelly

sv; Ska snart duscha och göra V mig för att sedan bege mig av till bion :) du då ?

2010-11-13 @ 15:04:26
URL: http://nellymalmgren.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0