Man vet inte vad man har förren man har förlorat det

Jag säger bara, kattskrälle och fösvinna i 6 timmar. Jag pratar om Valentine ♥ Det har aldrig hänt förut att hon försvunnit så länge. Här nere i Småland har hon jämt bara vart ute korta stunder mest. Fy så orolig jag varit för min lilla älskling. Hon kom som tur är hem för en timme sedan. Iskall och hungrig. Förstår inte varför hon inte kommit hem tidigare.. Aja, nu kommer man sova gott iaf när hon och alla är hemma.



[De e lille "Vallen" jag pratar om _↑ ] Finns i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Nelly

sv; jodå min dag har varit bra :D

2010-11-08 @ 19:58:54
URL: http://nellymalmgren.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0