Massagen jag fick..

Massagen jag fick idag, var okej om jag säger så. Känner mig avslappnad och det känns som att hon fick bort lite ont-ryggen.. Men jag hade önskat det skulle vara lite mer koncentrerat till axlarna och överryggen..

En sak som kändes lite jobbigt var mot slutet när pannan vilat ett tag mot massagestolens "grej", så gjorde det lite ont i pannan utav trycket.. Det blev lite kallt också mot dem sista 10 minutrarna, eftersom att oljan och lite så..

Efter massagen vart det lite handling på Ica och Netto..

 

Klementiner har verklingen en julkänsla i sig tycker jag. Även Paradis-chockald och pepparkakor :) Har hunnit att prova en cappuccion med toblerone smak, men den slår inte daim smaken.. Så ska hålla mig till daim-cappuccion.

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0