Två saker jag nyligen köpt på Tradera..


Helt nya. Min favorit foundation och så ska jag prova på äkta hårförlängning. Sånt där man sätter i under och kan ta ut.. Hårförlängningen fick jag för 206 kr med frakt och allt. Har sett att äkta hårförlängning som denna kan kosta mellan 600 till 1200 kr! Så jag tyckte det jag gav var ett bra pris! :) Ni ska självklart få se kort med hårförlängningen i.


Btw, pensionärsjävlar var riktig bra ikväll! :D Många goda skratt fick man sig. Vad tyckte ni om kvällens program?

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

GODDAGENS:)

Hoppas allt är bra med dig?

Var gärna med i min veckans blogg tävling och få chansen att synas med bild och länk i min meny under en veckas tid :)

2010-11-23 @ 11:25:46
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: sanna

Väntar fortfarande! =)

2010-11-26 @ 12:09:37
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0