Fotade systers katt + tänk vad mycket..



Tänk vad mycket mer tid man får när man går upp tidigare på morgonen. Det är faktiskt lite lyxigt att han mer tid. Var uppe halv 7 morse och pluggade osv. Annars brukar jag gå upp vid typ 9 tiden, halv 10 något sånt.

Fast nu åt andra sidan börjar jag känna mig trött. Tror jag ska vila lite om en stund, är ju inte van att vara uppe så där tidigt :P

Ska snart ut och kolla om det finns någon tvättid.. Det samlas lätt på ihop till mycket. Vi hörs! Kram / Carina

Kommentarer
Postat av: sanna

Men shit vad lik min Mary. Trodde nästan det var hon! Tekningen i ansikten är ju jättelik, fast spegelvänd! Tufft! =D

2010-10-27 @ 22:10:07
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0