Ikväll och imorgon



Vi åkte till Ica för att köpa fil och lite till, samt kuvert till vinnaren av min tävling till i morgon. Idag är sista dagen att delta. Klicka här om ni också vill vara med och tävla. Det handlar om en Visibly clear spot stress control från Neutrogena.

Oj oj, vet ni vad jag gjorde för en jobbig grej idag? Jag stod och diskade i en timme och lite till! Fy säger bara. Hur kan två personer ställa till med så mycket, undrar jag.. I och för sig så bakade jag ju, så det drar väl på en del disk. Diskade också ljuslyktorna på bilden. Dem var inte fina innnan disken. Men nu så, nu är dem rena, blanka och lyser med ett och ett annat doftljus uti. Nu blire tv. Ha det gott! Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: jag har tagit det lungt och firat min lilla vovve som fyller 1 år idag. Vad har du gjort ?



va gärna med och tävla om ett superpris här:

http://moonzanna.se/2010/september/tavling-vinn-fransnaringen-revitalash.html#comment

2010-10-05 @ 22:11:25
URL: http://moonzanna.se

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0