Sammanfattning av gårddagen..

Det var en kuslig kväll med många utklädda personer.. Det fanns spöken, vampyrer, änglar, katter, clowner på dansgolvet och runt om kring och på stan. Min kompis var en svart ängel, en annan vampyr och hennes kompis en vit ängel, själv var jag ju en djävul. :)

Det var rätt bra drag ändå, mycket dans osv. Fast jag måste klaga lite på djn. Han drog ut på låtarna så folk verklingen stannade upp hela tiden, sånt e inte najs. Men senare på kvällen blev musiken bättre och då var det dans-non-stop! =D

Eftersom min kille var med lite under kvällen så kunde ju inte han kör oss hem så klart. jag hade inte heller kollat busstider så det blev lite tokigt. Vi köpte mat iaf, men missade nog bussarna. Men vi var iaf en full taxi som delade, så det blev lite billigare än om bara ex jag och min kille skulle betalat..

Så såg min kväll ut i korthet och sammanfattat.. Hoppas ni hade en fin fredag

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

hon är grym :D

2010-10-30 @ 14:38:33
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Jessi

Låter som en kul kväll! :) Hoppas du får en kanon kväll idag me! :)

2010-10-30 @ 16:00:36
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0