Stackars telefonförsäljaren..

Det har ringt ett nummer i en vecka då och då ungefär 2 gånger dagligen. Jag har sökt på hitta.se och det ett företag som sitter i göteborg men som tydlingen har ett 08 (stockholm nummer). Dem ringer och säger ingenting och det är så irriterande. Iaf så ringde dem idag och jag svarde först lite irriterat - HallÅÅ?
Inget svar som vanligt.. Sen ringde dem efter en minut igen och jag ryter till väldigt irriterat

- HALLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! 
- Ja, hej hm.. 
- Jag skA intE hA något!
*Klick*

Nu hoppas jag bara att dem slutar och ringa. Det är ju så störande med sådana här telefonförsäljare. Det är ju bra om dem ringer och berättar vad dem vill än att ringa och ringa och inte säga något. Vilken terror! Så han som svarde fatta nog att det har ringt en del innan han var i luren.. Jag trodde ju inte att det skulle vara någon i luren heller, hehe ;D


Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

haha men orka telefonförsäljare ;)

2010-10-20 @ 13:47:43
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0