Älskade Mira, r.i.p



Mira gick nyligen bort. Hon fick en förlamning i ryggen.. Till minne av Mira har jag satt ihop några bilder bilder som jag tagit på henne från i sommras och mer nyligen ♥

Det är viktigt att vara rädd om dem man har omkring sig, för att nästa dag kan dem vara borta.. Jag kanske kände på mig någonstans att jag aldrig mer skulle få se henne dagen före hon skulle till veterinären. Jag klappade extra länge på henne osv.

Älskade Mira, alla saknar dig. När vi såg dig småspringandes med viftandes svans och rullande rygg mot snön eller gräset (kolla bilden uppe till höger) så kände vi alla oss i din närhet glada eller gladare. När du sov i soffan och hade din snuffljud kände man sig lugn eller kände sig avslappnad.

Vi älskar dig och hoppas att du har det bra på andra sidan. Tänker på dig varje dag.

Kommentarer
Postat av: sanna

Men usch, vad tråkigt... =( Jobbigt det där, man tar allt så för givet.. Blir så tomt med..

Kram från mig!

2010-10-27 @ 22:12:18
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0