Hemma från bion..

Såg filmen: "För kärleken" på bio ikväll. Filmen får av mig i betyg i alla fall 4 av 5! Underhållande, dramatisk och bra skådespelare! Bra film och det var kul att gå på bio, för det var ett tag sen. Har dragit mig lite från att gå på bio av olika anledningar. Bland annat så tycker jag att Sf har blivit ganska dyrt så då funderar jag många gånger på att i stället köpa filmen senare, då man ju dessutom kan se den flera gånger med mera ;)

Bion vi var på ikväll är en liten mysig bio som inte kostar lika mycket som Sf.. Då kan man ju prioritera bio lite oftare, vilket faktiskt är trevligt! ^^, Kram 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

idag pluggar jag matte men har fastnat så det suger..vad gör du själv?

2010-09-06 @ 12:42:43
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0