Skogen är en riktig guldgruva!



Hej på er!  Idag följde jag och morsan med vår granne ut i skogen. Det sa jag ju att jag skulle göra så jag också kunde plocka lite svamp i stället för att bara gå och leta.. Vad rätt jag hade, kolla vilken guldgruva! Jag själv plockade några liter trattisar! Grannen plockade också några lite och likaså morsan.

Har nyligen ätit svamp till maten, oj oj vad gott det var! ^^, Vi gick i skogen i några timmar och det känns nu när man kommit hem och satts sig i soffan. Men det är skönt att vara i skogen och plocka svamp, inte bara leta. Man glömde verklingen bort tid och rum.. Vi höres! Kram

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0