It´s all about mushrooms



Bilder från när vi var hos grannen idag. Hon har verklingen tur att hitta svamp, hon hittar alltid hon! hehe :D Se bara dem fina kantarellerna på bordet ^^, Hunden heter Bianca och är en boxer, urgulli hund, måste jag säga.

Idag har jag varit ute nästan hela dan.. Bland annat så var jag i skogen med morsan och kikade efter svamp, men inte för att vi hittade någe. Nästa gången ska jag följa med vår granne när hon ska plocka svamp, då gäller det bara att vara beredd med några påse och plocka på ^^, Kram och Godnatt

Så här känner jag nu:



I wanna wake up in your arms <3 Ohohohoo ohoo

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

härlig bild :)

2010-09-16 @ 12:59:41
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0