Tomorrow..

.. far vi tillbaka till Örebro. Har tvättat idag och ska packa lite till innan jag lägger mig.

Igår efter att ha pratat med vänner på msn så fick jag helt plötsligt virus på min data. Datorn jag sitter vid nu är inte min.. Min dator lever nu sitt egna liv, man kan inte starta i gång exempel internet med mera.. NåGoN sOm HaR nÅgOt TiPs AnGåEnDe ViRuS?? Tror jag måste lämna in den, jobbigt i så fall. Behöver ju datan till att plugga och kolla "mina sidor" osv.. :/

Veckan som kommer blir fartfylld, mycket på chemat.. Ser fram emot min privatasittning på Måndag. Ska fortsätta med träning nästa vecka också. Så skönt att röra på sig! Har kanske inte berättat att jag tränar, men är stolt över den här veckans träning som varit. Då har det varit lite aerobics, långa promenader och stretching. GodNattGottFolk! :)

Kommentarer

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0