Underbara morgon!


Jasmin te med honung


Frukost


Godmorgon! 
Vaknade för en timme sedan och har ätit frukost, samt te mot mitt halsonda.. Mackan var jätte god! Pålägget är från en matsallad jag gjorde i går.


Jag tänkte
lägga upp det bland mina recept, men precis när jag var klar och skulle ladda upp det så försvann internet, så då orkade jag inte skriva om allt. Så typiskt, lika så om jag råka trycka på en fel tangent, vid fel tillfälle, så går sidan en sidan bakåt och så har allt jag skrivit gått förlorat. Så jobbigt! Räcka ut tungan 


Idag
tänkte jag träna lite. Det får bli yoga framför tvn. Kanske en promenad senare, får se.. Men stor kram till er så länge /


Kommentarer
Postat av: kazzet

sv: Mm, blogg är nog de nya, sit för bdb (: Jo, örebro är nice! Men va längesen jag var där nu :)

2010-04-28 @ 12:09:24
URL: http://karrozetterberg.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0