Lyckliga katter när dem får komma ut <3



Halloj! Nu när det blivit sådan här grönska ute så rör det ju sig också mycket insekter och fåglar ute och som mina katter har varit väldigt intressanta att titta på.. Idag tog jag ut Sigge och Valentine i koppel och det måste ha varit skönt.

 

Valentine fick till och med chansen att jaga en fågel! Hon började springa lite smått i mot den och gömde sig bakom en buske, sen sprang hon så hon kom väldigt nära innan fågeln flög iväg. Men jag hade inte låtit henne göra det, alltså flygigt på skatan, bara skrämmas lite Fl&ouml;rt Jag vet hur mycket hon har titta på fåglar genom fönstret, så hon måste varit i himmelriket att på riktigt få jaga en! :) Det konstiga var att skatan inte verkar vara speciellt rädd förens hon var nära ( till och med så sprang ju liksom bakom bakom, hållande i kopplet) haha Skrattande

 

Med Valentine tog jag värsta promenaden med, det var kul, men Sigge däremot var lite feg. Han vill först springa hem. Han kanske tänker och tycker - borta bra, men hemma bäst!

 



Valentine

Kommentarer
Postat av: Linda - 16år och flyttat hemifrån

Sv: neejneej det ska va lätt saltade :D

2010-05-27 @ 17:21:35
URL: http://lhedwall.blogg.se/

Kommentera snällt!

Ditt namn:
Varit här förut?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att ange din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0